ЧЗВ

Често задавани въпроси

Трябва ли да се регистрирам?
Да. За да направите поръчка се налага регистрация.
НО! Ако имате профил във Facebook, то може да влезете в системата ни без да се налага да попълвате каквато и да е допълнителна информация за вход.

В кои градове и райони се извършват доставки?
За момента Mandja.bg има включени заведения само в гр София.
Във всеки момент може да очаквате да започне да работи заведение и във вашия град и район.

Кой ще достави поръчката ми?
Най-често доставките се извършват от куриери на самите заведения, от които сте поръчали.
Възможно е доставката да се извърши и от специализирана куриерска фирма.

Мога ли да повторя поръчката си?
Да. Системата предлага тази уникална възможност. Тя е особенно подходяща за хора, които редовно поръчват едни и същи ястия.
Влизайки в профила си изберете „История на поръчки“.
Единственото, което е нужно е да кликнете на името на заведението или датата на поръчката, която искате да повторите и ястията автоматично ще се появят във „Вашата поръча“.

Какво е Вземи Сам?
„Вземи Сам“ е услуга, предоставена от заведения, в които може да направите поръчка на храна и самостоятелно да я вземете. Това е много удобство в случаите, когато заведението е близо до жилището, офиса или се намира на удобно място по пътя ви.
Получавате храната готова в уречения час, спестявайки време и цена за доставка.

Къде да посоча, че не искам даден продукт да присъства в ястието ми?
Кликайки на желаното ястие се появява прозорец, в който присъства бутон „специални инструкции“. Напишете желаното от вас и натиснете бутона „Добави“ или „Обнови“.

Искам да променя дадено ястие. Как?
Преди да натиснете бутона „поръчай“ във „Вашата поръчка“ може да видите икони „молив“ и „кошче“ до името на ястието, което искате да коригирате. В зависимост от желаната промяна, може да изтриете или редактирате (добавите, извадите или посочите „специални инструкции“ към ястието) поръчката си.

Колко време отнема изпълнението на поръчка?
Времето за изпълнение се определя от няколко фактора:
1. Обемът на самата поръчка и технологичното време за приготвяне на ястията.
2. Времето, за доставка до адреса ви. То се определя от разстоянието до вас и натовареността на трафика в момента.
На страницата на самото заведение може да видите „Време за доставка“, което средно и в зависимост от заведението е около 50 мин.

Каква е сумата за доставка?
Цената на доставка се определя от самите заведения.
Нейната стойност варира от БЕЗПЛАТНА до няколко лв.
Винаги може да бъде видяна на страницата на самото заведение и при търсене.
Цената за „доставка“ винаги присъства във „Вашата поръчка“, освен когато тя е безплатна.

Мога ли да направя поръчка за друг ден или час?
Да. Системата позволява да направите поръчка за различно желано от вас време на деня.
С поръчка за друг ден нещата зависят от самите заведения. Има такива, които приемат предварителни поръчки за други дни и часове, дори когато са затворени.
Например, може да поръчате храна за обяд, която да пристигне към 13:00 още в 8:30 сутринта.

Как да разбера, че поръчката ми се изпълнява?
След като направите поръчка ще получите емейл с вашата поръчка.
Може да видите статуса й, т.е. дали се обработва като влезете в профила си -> „История на поръчки“.
Там може да видите всички направени от вас поръчки и техните статуси.

Ще получа ли потвърждение, че поръчката ми е приета или има проблем с нея?
Когато поръчвате за първи път изпълнителят на поръчката със сигурност ще се обади, за да потвърди достоверността на адреса и подателя и. При следващи поръчки е напълно възможно да не ви безпокоят.
По всяко време може да проследите статуса й онлайн.
Когато има проблем с поръчката, със сигурност ще получите телефонно обаждане от самия изпълнител.

Кога и как мога да платя?
За момента може да платите за доставентата поръчка само в брой на куриера, който извършва доставката.
Скоро ще може да плащате и с дебитна/кредитна карта през ePay.bg

Имам само едри банкноти, ще може ли да ми върне доставчикът?
Избирайки метод на плащане - „Плащане при доставка“ под надписа ще се появи поле, в което да посочите банкнотата (например 100 лв), от която трябва да се върне ресто, за да могат изпълнителите да са подготвени.
Посочвайки стойност на банкнота, напишете само номинала, например 50, 100 или др.!

Искам да резервирам маса в ресторант, който присъства в сайта?
Може да го направите, кликайки „Резервирай маса“ и попълвайки данните.
Заведенията получават известие за вашата резервация и могат да ви информират за резервацията по емейл или телефон.

Мога ли да направя коментар и оценка за изпълнената поръчка?
Да. За целта е нужно да кликнете бутона „коментар“ в профила на заведението и да напишете своя.
Оценка може да дадете, като кликнете на желаната от вас.

Ако до няколко минути няма промяна на статуса на поръчката в история на поръчки, то може би заведението има някакъв проблем. Най-вероятна причина - липса на Интернет или хардуерен проблем!
Тогава се обадите на телефон на самото заведение, от което поръчвате или ползвайте телефона за контакт със сайта.


Към момента 27.11.2015г. си запазваме правото да откажем да извършим доставки в следните квартали Връждебна, Горна Баня, Горубляне, Драгалевци, Дружба 2, Илиянци, Киноцентъра Бояна, Княжево, Левски, Левски В, Левски Г, Обеля 1, Обеля 2, Симеоново, Христо Ботев. Всяка поръчка за някой от горните квартали, ще бъде разгледана от наш оператор и по негова преценка ще бъде определена както цената на самата доставка, така и възможността поръчката да бъде изпълнена.